AsafveArasAnnesi Kızlar bebeğim Hamdolsun yavaş yavaş büyüdüğü için biberonu büyütmek durumundayız Elimde kullanqıdım küçük biberon avent Şuan alacağım büyük ise TOMME TİPPEE var bilirsiniz Hem avente göre daha uygun hemde yurtdışında bile kullanan sayısı oldukça fazla Sizce hangisini alayım avent maalesef çok pahalı Diğeri daha uygun ama pişman olurum bebeğim emmez almaz die de korkuyorum malum para çöpe gidecek bi zamanda değiliz
Esoca38 AsafveArasAnnesi Ben aventin hem büyük hem küçük ikisini bir almıştım hamileyken büyüdüğü zaman büyük biberona geçmiştim. Mamayi bırakınca biberonu da bıraktık şuan alıştırma bardağı ile içiyor suyunu zaten. Ama hangisi bütçenize uygunsa onu alın bence fiyatları çok artmış bir biberona 300 350 lira yazık günah. Ben aldığımda ikisi 190 lira falandı 😔
Hivdalin AsafveArasAnnesi ben avent ve mamajoo kullanıyorum ikisinden de çok memnunum mamajoo fiyatları uygun
Seyymmaaa Ben avent in büyük boyunu aldım tommee tippee, chicco, lansinoh hiçbirini tutmadı avente alıştıktan sonra 🤷🏼♀️