18ayluk kızım aşırı uslu bir bebek tı ama 3aylık kızım asla durmuyor kımse de altı temiz karnı tok anneme bırakıp bir saatlıgıne dısarı cıkmak zorunda kaldım ama eve gelene kadar nasıl kostum bilemezsiniz kıyamet koparmıs ben giderken uyuyordu evden cıktugını anlamı resmen
Evde mama da bıraktım vermiş annem ama susmamıs eve bir geldın kıyamet kopuyor kucagıma alır almaz sustu sakinledi
Var mı benim durumumda olan
Yakın bir arkadaşım ın bebegı de boyleymiş suan 4yasında otizm tanısı konulmuş korkuyorum acıkcası😓