Kubra123456789 genel olarak hepsinin tadı çok kötü malesef , ben doktor önerisiyle vanilya şurubuyla alıştırdım birde pekmez önermişti ama pekmezle içmedi , biraz da aç kalınca vanilya şurubuyla içti hemen , denemediyseniz diye söylemek istedim belki sizde de işe yarar 🙏