Aysgl1997 Merhabalar 3 aylık bebeğim var perşembe gece 3 te her mamadan sonra gürül gürül kusmaya başladı.Sabah hastaneye götürdük kan tahlili idrar tahlili bakıldı ve hiç birşey çıkmadı.Yavrum 2 kere serum takıldı.Doktor mamanın bozuk olabileceğini söyledi.( Mamayıda 1 gün önce alıp perşembe gecesi açmıştım).Bu arada aptamil conformil kullanıyoruz. O açtığımız paket mamayı döktüm yeni mama aldık gerçekten kızım içti ve kusmamaya başladı.Ben her iki mamanın tadına baktığımda bozuk olan mamanın o kadar ekşi tadı vardı ki. Az kalsın yavrum zehirlenecekti çok şükür erken farkedildi.Benim başıma geldi sizde dikkat edin başınıza gelmesin diye yazıyorum anneler.
Byzgl_2019 Aysgl1997 ben bu korku yüzünden her mama hazırladığımda tadına bakıyorum. Hii başıma gelmedi ama aklımda böyle bi korku oluyo. O yüzden hiç internetten de mama almıyorum direkt e bebekten gidip alıyorum.
Nlngucluel Aysgl1997 cnm bizde oldu aradım şikayet ettim değişim yaptılar ben normalde hiç tadina bakmam ama ardik çok az bakıyorum ilk yapmada dökme bir daha ara değiştir aldığın yerde onlar aptamile gönderiyorlar yazık az para vermiyorsun
AlyaBaby Aysgl1997 benım alışkanlıgım her mama öncesı tadına bakarım hem sıcaklıgına o yuzden tadıına bak cnm vermedn önce
Minnikim Aysgl1997 saklama kosullari iyi değilmiş markette. Kesinlikle aptamil musteri hizmetlerini arayin market ismi Verin. Zabitaya mi haber verilir bilmiyorum nerden aldiysaniz sikayet edin ihbar edin
Bahadir1812 Aysgl1997 nasıl bozuk olabilir ki ozaman pakette açık hava alan bi nokta falan olması lazım
Aysgl1997 GoncAy her yere şikayet edeceğim ya anlamasaydik kızım tepki vermeseydi kusmasaydi zehirlenseydi
Aysgl1997 Minnikim eşim eczanede çalışıyor hep o 5er tane alıp getiriyor 3 ay hiç birşey olmadı o kutuda sorun vardı bence
Aysgl1997 Nlngucluel aynen canım 65 tl veriyoruz eşim eczanede çalışıyor bir hasta yine getirmiş bu şekilde siz yanlış saklamışsınız demiş ama biz 1 gün once aldık ve her seferinde 5 tane alıyoruz bu zamana kadar birşey olmadı ki o kadar sıcak oldu havalar yine bozulmadı şimdi mi yanlış sakladim
Aysgl1997 AlyaBaby baksam da hep kötü olunca mamanın tadı anlayamıyorum ki bozuk olanla olmayana baktım ancak o şekilde anlayabildim bozuk olduğunu
Byzgl_2019 Aysgl1997 eczane daha sıkıntı zaten fazla mama satısı olmuyo eczanelerde ve bazen mamaları camekana koyuyolar ve orda güneş yiyo mamalar
Mryozg Aysgl1997 bişey sorucam canım bende conformil kullanıyorum bebeğim her mamadan sonra ufak da olsa kusuyor. Başına geldi mi hiç ?