Beren123 AsafveArasAnnesi bence hipp en iyi mama zaten en pahalı mamada hipp ama benim bebeğimde gaz yaptı o sebepten değiştirdim bebelac gold aldım 3.5 aylık
Olimbonii AsafveArasAnnesi Biz doğduğundan beri hipp combiotic kullaniyoruz cok guzel besliyor bebegimi emzirmiyorum sütüm yok sadece mama kullanıyoruz cok memnunuz kilosuda ayina gore fazlasiyla iyi
Melike97 Sma bizde gaz yaptı hipp e geçtik çok memnunum en doğal içerikli mama çok araştırdım biraz pahalı ama sütüm olmadığından mecburuz