40 günlük bebeğim var emziriyorum ve sabahtan beri hapşırıyorum burnum da kaşınıyor sanırım grip olacağım😭 parol içtim az önce ne yapmalıyım kızıma bulaşır diye çok korkuyorum maske takacağım ama ona rağmen bulaşırsa ne yaparım:((( daha çok küçük bu zamanlarda grip geçiren bebekler nasıl geçirdi hastaneye yatmasından korkuyorum doktorumuz bizi çok korkuttu 6 aya kadar çok dikkat edin dedi ediyorum da ama tam mevsimi kafayı yiyeceğim😭😭