Anneler selam yaklaşık iki ay önce buzluğa attım anne sütlerim vardı dün çıkardım dolabın üst kısmına koydum orada kendi kendine eridi daha sonra benmari usulü sıcak suyun içine koyarak ısıttım fakat ısıtmadan önce de garip bir kokusu vardı böyle ekşimiş bozuk bir koku değil ama farklı bir kokuydu tarif edemiyorum şu anda sabunsu gibi yaşayan var mı tadına da baktım tadıda bir garipti bozulmuş mudur acaba .