kizlar hapyy momda cok frum acardim bebegim dogdugundan belli hic biralara ugrayamadim ama benim kizim 8 aylik oldu hala emmeklemiyor sizinkiler ne alemde ablamin kizi 6 aylikken emelemisti herkez soruyor aslinda her bebehin gelisimi farkli hic kizimi kiyaslamadim ama gelisiminde sorunmu vardiye 2 gundur aklima takildi sizlerinki ne zman emekledi bebegimin kilosuda var ben onda bagliyorum sin bunla ilgili ne dsunuyorsunuz