BuzluKahve Ozgeayazmuhammed biz açtık. Evi 22 dereceye ayarladık, aşağısına düşünce otomatik devreye giriyor.
Gzdzeynep Ozgeayazmuhammed açmadık ama kızımı banyo yaptırdığımda klima açıp odanın havasını kırdık bir kaç sefer
Yamacefeninannesi Ozgeayazmuhammed 5 6 gündür sctik geecekeri onun oncesin bir hafta da bulunduğumuz idanin klimasini açtık
ismiyok_ Sitede oturuyorum merkezi sistem daha açmadılar. Ama bebeğim 2 buçuk aylık artık evin içi soğuk ne zaman açacaklar bilmiyorum :(
Gllsh Oturma odasını ve yatak odasını dün açtık 6 aylık kızım var hasta olmasından korkuyorum iyi kide açtık
Adel123 İzmirdeyiz ama bulunduğumuz ilçede doğalgaz yok klima ile ısınıyoruz 3 haftadır klima açık soğuk oluyor artık evin içi