Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 buçuk aylık bir sorum olacaktı
Emzirerek mi daha çabuk süt doluyor göğüsler yoksa süt sağarak mi bebeğim her iki saatte bir acıkıyor bazen sağıp yeterli süt çıkmıyor emerekte doymaz diye düşünüyorum kilosu vs gelişimi iyi