Esestutu benim kızımda aynı durumda 5 ay 24 günlük ve 1 buçuk aydan beri hep ishal köpüklü ve yapınca zorluyo hastaneye götürdük tahlil filan oldu süt alerjisi var diye korktuk çok şükür yokmuş adamla verdi emzirmeden önce 2 damla veriyom ama ben ve kızım şimdilik süt urunlerinden uzağız doktorla sürekli iletişim halindeyiz bakalim nolcak sizde bi doktara gidin bizim mamayı değiştirdi similac aldık onu da kızım içmiyo napcam hiç bilmiyom