dunyaylabenimaramda merhaba🌼
5 gün sonra 1 yaşında olacak kızım.
10.ayın bitimine yakın yürümeye başlamıştı.
Bay bay, bir bir anlat hareketi, alkış, gel gel, çak yapıyor. Sen kaç yaşındasın dediğimde 1 yapıyor. Burnunu gösterebiliyor.
Dans dedigimde şarkı açtıgımda dans eder.
Baba, bebek, meme, mama,dede hav hav, en net kelimeleri. ‘Anne’ tam çıkmıyor🙃 annnii, nene der gibi oluyor😂
Al-ver komutunu gel komutunu yapar.mesela kokla dedigimde koklar corabını, çöp kamyonu var onu koklar güler😂
Kedi,köpek,keçi,zebra,koyun,dinazor,geyik, horoz, at,çiftçi vs tüm hayvanların minyatür oyuncakları var isimlerini söyledigimde gösterir bana verir. Araba,bebek top, evdeki çiçekleri,lambayı vs gösterir.
Hatırladıklarım bu kadar. Saglıklı olsun bebislerimiz✨