Ebrubudak canım zaten ucu damlalıklı kırıp bebeğin ağzına damlatıyorsun sakin olduğu bir zamanı tercih edin biraz maliyetli bir aşı boşa damlamasın iki kişi olmaktada fayda var eşim kafasını tuttu ben damlattım sonradan ateş huzursuzluk yapmadı kızımda ama bebekten bebeğe değişir tabi ki 🤗