Lena123moms Bebeğim 4 aylık Ateşi yok gazı yok ama ığğğ ığğğ ığğğ böyle yapıyor neden ola bilir acaba
Mink-hyt Lena123moms merhaba .emziriyor musunuz? Benim oğlumda öyleydi gazdan vs değildi emindim sonra farkettim ben acı yerdim sevdiğim için öyle çok değil ama yine de etkilemiş demek ki ben acıyı kestim bitti sorun