Nur709 Kizlar merhaba bana kahve makinesi önerir misiniz kullanıp memnun kaldığınız bı marka varmi sağlam ve bol köpüklü kahve yapan🥰
Son123 Nur709 karaca kullanıyorum tavsiye etmem taze çekilmiş olunca güzel kopuruyor ama paket kahve güzel kopurmuyor
dygusalmom97 Nur709 evet kesinlikle hangi kahveyi kullanırsam kullanayım mükemmel köpüklü lezzetli oluyor.Arkadaşlarımda söylüyor.
3yasakadarsifirekran Nur709 ben arzum okka kullandım bundan önce açıkçası memnun değildim köpüğü istediğim gibi olmuyordu sonra bunu aldım ben alırken 600 tl idi😞
mysa2 Nur709 Karaca hüp kullanıyorum 1.5 sene oldu hem köpüklü yapıyor hem yakmıyor kahveyi güzel pişiyor ama bu şans işi biraz canım 😀
3yasakadarsifirekran Nur709 he bide korkmazın kahve mak iyi arkadaşıma düğün hediyesi almıştım cezvesi çelik çok memnun oda. Birde tefalin elektirkli cezve şeklinde olanı anneme almıştım hediye o aşırı köpük yapıyor