Morcivert061 canm bende birkaç kez mastit tekrarladı sıcak duşun altında elinle göğsünü ov tarakla tara üzerini , bol bol bebeğini kucağına özür ve sağım yap , göğsün ağrıdıkça sıcak duşu tekrarla ne yazıkki başka bi Yolu yok ben iki defa acile gittim serum yedim, antibiyotik kullandık ama tel Yolu emzirmek ve sağım çok geçmiş olsın