Bebeğim dört aylık ama aynı zamanda prematüre bebek doğduğu zaman sürekli emiyordu iki üç saat boyunca emiyordu ve bu günde kaç kere tekrarlanıyordu daha sonra reflüsü çıktı ne emse çıkarıyordu artık süt yetiremiyordum doymuyordu ve zamanla sütüm de azaldı reflü maması kullanmaya başladık çok iyi geldi ama bu sefer de sütüm bitti neredeyse çok az geliyor zaten sütümü içti mi yine kusuyordu uzattım farkındayım ama bebeğim hala doymuyor sürekli mama istiyor etrafımdakiler çok veriyorsun mamayı diyor ne yapacağımı şaşırdım yarın kontrolumuz var doktora da danışıcam sebebi ne bilmiyorum mamayı çok vermek de zararlı mı bilmiyorum endişeleniyorum bu durumda olanların fikrini alabilir miyim?