iremkoldanca Merhaba lütfen bize de yardım edin 23 yaşındayım 3 aylık kızım var süt ve yumurta alerjisi var dedi doktor ne yiyip yememem konusunda çok kararsızım zaten yemek seçen biriyim aç kalıyorum, neler yemeliyim ? Özellikle ne yememeliyim çocuk mahfoluyor kızarıyor ağlıyor uyumuyor ☹
1234___ iremkoldanca çok kötü bir durum bizzat yaşadığım için sizi anlıyorum, bol bol yeşillik sonra sebze yemekleri, kahvaltıda zeytin patates reçel falan tüketin, ayrıca kendiniz için alerji doktorundan vitamin ilaçlarını isteyin.
GULCE02 iremkoldanca bende bu dönemlerden geçti evet çok zor aç kaldığım günlerde oldu fakat geçti çok şükür sizde geçeceğini bilim bizim hemen hemen her besine alerjisi vardı her gece pilav pirinç patates yiyordum kahvaltıda da salatalık zeytin biber salçası biber kızattıyordum sizin dikkat edeceğiniz nokta hiçbir şekilde paketli gıda tüketmiyeceksiniz ve dışardan asla yemek yemiyeceksiniz cünkü her şeyde süt ve yumurta var maalesf makarnalarda bile yumurta var sadece ankara markalı makarna da yok onu yiyebilirsiniz inşallah en kısa zamanda geçer ben bu yüzden hiçbir yere gitmiyordum ve kimseyi de çağırmıyordum tam 8 ay ha bide genelde süt ürünlerine alerjisi olan sana etinede oluyor ve aynı şekilde yumurtaya olan tavuğa da bana herşey yasaktı siz deri testimi kan testimi yaptınız
GULCE02 iremkoldanca bide sizin kalsiyum takviyesi almanız lazım ben size alerji diyestisyeni öneririm çok yardımcı oldu bana Allah razı olsun tek basıma üstesinden gelemiyordum burdaki anneler bana önerdi bende size öneriyorum online görüşmeyle ilerliyorduk her ay aylık ücret 400dü şuan kaç bilmiyorum istagramdan ulaşın size çok yardımcı olacaktir Alerji diyestisyeni ecem tuğba Özkan inanin dua edeceksiniz bana size yasaklı yasaksız besin listesi hazırlıyacak ve zamanla yavaş yavaş diyeti açacaksınız
1234___ Ha kızarıkarın geçemesinde beklemeyin ben en son sütten kesmek zorunda kaldım, sadece alerji maması tükettiği halde yine o kızarıklıklar vardı, günde en az 8 defa bebek nemlendiricisi kulanın
yeniannee1 1234___ bebeginizden kanlı ve yesil kakada geliyor mu ? Ne zaman durdu ? Doktor beni cocuk gastroentolojiye yönlendirdi yarın gidicem bakalım sizde gittiniz mi ne yaptıkar ? Bebegim daha 48 günlük
iremkoldanca GULCE02 bukrum instagramdan biraz araştıracağım olmadı iletişime geçeçeğim bu şekilde olmuyor aç kalıyoruz
GULCE02 iremkoldanca evet iletişime geçin lütfen inanın dua edeceksiniz bana bende aylarca aç dolandım ve bebeğim asla alerji mamasını içmedi aç kaldığı halde tatı berbattı sütümde. Çok azdı yetmiyordu yetse bile hiçbir vitamin alamıyordum ki bebeğimede geçsin 5 ay hiç kilo almadı hiç ama dediğim gibi diyrtisyenle tanıştıktan sonra çok şükür kiloda almaya başladı
GULCE02 Defneee06 merhaba canım evet çok memnun kaldım yukarıdada yazdım anlattım korkudan elime birşey alamıyordum ya buda zarar verecekse diye ama tanıştıktan sonra en azından aç kalmıyordum ve nasıl ilerleyeceğimi bilmiyordum
Defneee06 @GULCE02 dün bende bununla ilgili bir post açtım hiç memnun kalmadım diyenler oldu çok üzüldüm tek çarem o çünkü şuan 4 aydır diyetteyim ve hala gürültülü sıvı kaka huzursuzluk kilo problemi var süt ürünleri yumurta et yemiyorum kuruyemiş susam tahin yemiyorum çok zor durumdayız 😞 ek gıda veremiyorum siz Ecem hanımla mı buldunuz neye alerjisi olduğunu bizim testte çıkmıyor
GULCE02 Defneee06 yok canım hem kan testi hem deri testi yaptırdık bizim çıktı bende bunları paylastım ecem hanımla oda bana liste verdi valla ben memnun kaldım çok şükür bence o memnun kalmayanlar listeye uymayıp yada nefsine hakim olamayıp dayanamayıp 1 kereden birşey olmaz yiyeyim diyenlerdir canım yinede sen bilirsin ama bence bi görüş 🌸
yeniannee1 Defneee06 bizim bebekte de kanlı ve yeşil kaka geliyor bağırSaklarından ses geliyor ne yapıcam anlamadım diyette yapıyorum acaba başka seylerede mi var
yeniannee1 Defneee06 beni doktor cocuk gastroentolojiye gönderdi sizde gittiniz mi neye bakıyor ? Yarına randevu aldım
Defneee06 @GULCE02 aylık görüntülü görüşme oluyor peki WhatsApptsn mesajlarınıza dönüş yapıyor muydu emzirne danışmanlığı almıştım hüsranla sonuçlandı o yüzden tedirginim kilo alımı da çok kötü olunca bu ay korkuyorum 😔
GULCE02 Defneee06 evet whatsapp msjlarıma dönüş oluyordu işte kilo sorunu bizdede vardı bende hemen randevu aldım zaten yavaş yavaş diyeti açtırdı bana
Defneee06 @GULCE02 peki bütün belirtiler geçti mi sizde gürültülü kaka da dahil ilk bebeğim olduğu için kakasından anlayamıyorum hep sıvıydı mukuslu mu değil mi anlamıyorum iki hafta önce tektar kan gördük kan kesildi ama diğer belirtiler var 😥
GULCE02 Defneee06 zamanla evet geçti maalesef hemen geçmiyor ama sizin diyette illaki kaçırdığınız var yoksa bu belirtiler gitmişti kaç aydır diyet yapıyorsunuz