Bizde daha yeni ek gıdaya başlama dönemindeyiz de avokado yedirdim ama az yiyo ya ilk başlarda sonra internette limon suyu sürüp streçleyin dolana koyun diyodu kararmaması içim öyle yaptım ama yine de karardı acaba yapamadım mı diye düşündüm bişey olur belki diye daha da yedirmedim nasıl kalanını muhafaza ediyorsunuz acaba ?