Benim oğlum da 5. Ay sadece 230 gram almıştı ama önceki aylar kilo alımı ve boy uzaması iyi olduğu için çok önemsemedi doktor. Bize de 2 hafta sonra yarınlara başlayın dedi. Bugün başlayacağım ben de nasipse. Sütünüz yağlı olmayabilir ya da bebeğinizin metabolizması çok hızlı olabilir. Hurma, incir, kefir, tahin, yulaf gibi ürünler tüketmenizi tavsiye ederim. Ben bunları tüketirken çok güzel kilo alıyordu oğlum. Bi bıraktım kilo alımı da azaldı.