Gozzy0307 Bebeklerinin kaka yaparken ağlıyor mu? Bebeğim 2 ay 10 günlük gaz damlasını yarı yarıya azalttım yavaş yavaş 3 Ay olunca bırakalım diye. Merak ettiğim tüm bebekler kaka yaparken ağlar mı?
Ftmnrzdmrr Gozzy0307 benim bebeğim 10 aylik 4.ayinda gaz problemi bitmişti 1 aydır yine var. Belki gazi vardır.