Gizemlim Bebegimin normalde bezi her actigimda islak olurdu bu kez 5 saat gecmesine ragmen kuru normal midir
Hanim58 Benim ki 3 aylıkken akşamdan sabaha kadar yapmamıştı tam doktora götürecektim yaptı ..bir kez oldu sizinki kaç aylık?