Kızlar yeni başladık ek gıdaya. Kafam çok karışık. Mesela içme suyunu kaynatıp veriyorum ama çaydanlığı normal sabunla yıkıyorum. Tabaklarını kaşığını kendi sabunuyla süngeriyle yıkıyorum ama çatalla eziyorum o çatal normal sabunla yıkanmış oluyor belki cif veya çamaşır suyuyla yıkamış oluyorum yumurtalıysa kokmasın diye bi zararı olur mu bilmiyorum 🙈 mesela kabak haşlıyorum onu da içme suyuyla haşlıyorum çeşme suyuyla mı haşlasam acaba? Ay çok mu abartıyorum bilemedim ki işin içinden çıkamadım siz nasıl yapıyorsunuz bu işleri bu gidişle arıtma takıp kafamı rahat ettircem 😄