Merhaba arkadaşlar bebegeim 4 buçuk aylık malesef 2 aydir 10 günü gecen kaka yapamama sorunu var. Kabız değil bu arada yaptığında kıvamlı yapıyor. Dün tahlilleri yapıldı temiz çıktı kilosu 6.300 kg 4 kilo doğdu bebegim kilosu iyi değil dedi zaten 1 aydır almıyor doğru düzgün kilo. Doktor her emzirmeden hemen sonra 1 yada iki ölçek mama ver ve ek kıdaya başlattı yogurt çorba havuç patates meyve tarzı şeyleri püre şeklinde tattirmayla başlayıp çoğaltırsin miktarını dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mi arkadaşlar çok can sıkıcı bir durum :(