Üç yaş bahsettikleriniz için çok erken bi yaş.Bu yaş grubu daha çok karama tarzı çizimler yapar.Okulöncesi öğretmeniyim,4-5 yaş grubunda ki çocuklar yavaş yavaş anlamlı çizimlere başlar,hepsi değil tabi .Anasınıfında kalem tutamayan çocuklar bile olabiliyor.