Kızlar var mı bizim gibi olan :(
kızım da konuşma geriliği var. Karşılaştırmak hiç doğru değil ama arkadaşımın çocuğuyla kızım aynı yaşta ve arkadaşımın çocuğu çok güzel konuşuyor maşallah . kızımı nereye götürmem gerek sizce. Gelişim testine götürmüştüm sadece konuşma geriliği var dediler.
Acaba diyorum dilimi dönmüyor çünkü çoğu şeyin ismini biliyor mesela mutfağa götürdüm az önce kızım bu ne diye sorduklarıma %90 cevap veriyor ama biliyorum ki dili dönse söyler. Televizyon çok sık izlemez genelde kendi kendine de oynar arkadaşlarıyla da oynar kitap da okuruz çok sık oynarız babasıyla çok güzel zaman geçirir kuzenleriyle vakit geçirir bu yaz zaten sırf parktaydık sosyal de bir çocuk.
Mesela arkadaşımın çocuğuyla görüntülü konuştuğumuzda çocuk benimle çok güzel bir şekilde konuşur , ama benim kızım asla öyle konuşamaz cümle kuramıyor kurduğu cümleler günlük hayattan değil de basit cümleler anne bebek ver gibi . Kurduğu cümlelerin çoğu ikilidir. Anne su ,anne uyu, anne ver , anne yemek gibi