NuruKelam Nslhn5561 Extra bir şeye gerek yok 40 dolunca bebeğinizde sizde yıkanın bu kadar. Şu küvetin içine tuhaf şeyler atmak falan bunlara gerek yok zaten.
Olimbonii Nslhn5561 bise yapmaniza gerek yok benim bebegimde 47 günlük 40 i oldugunda onu guzelce yıkadım bende yikandim abdestimi aldim tamamdir
Mavininbiri Nslhn5561 Belki gereksiz gelebilir ama biz annem ile oğlumu bir güzel yıkadık daha sonra 40 tas su yu içine bir el falan değmeyecek şekilde bir kaba koyduk yıkadıktan sonra o 40 tas suyu da oğluma döktük, bende aynı şekilde öyle
Dilaylaa Yemek değil ki bu :) siz dus alıp abdest alacaksınız ibadetlere devam eski hayatınıza devam edeceksiniz bu kadar
Hanim58 Ben yıkama suyunun içine gül yaprağı attım …normal yıkadık bir de 40 gözlü kevgir (süzgeç gibi kullanılan metal olan ) ondan başına su döktük dualar ettik bende yıkandım böyle oldu