Meryem002 oglumuz 3 aylık,bize ek gıdaya yavaş yavaş geçebilirsiniz dedi ama ben daha cok erken die başlamak istemiyorum,ağzından şurup verirken yemeye meyilli rahat başlarsın dedi,mama +anne sütü alıyor oğlum ,biraz daha beklemek istiyorum daha cok küçük bence😁