AlyaDuru_ve_Annesi 1 yaşında kızım önceden gene az da olsa yerdi hatta az değil önüne koyduğum zaman yerdi şimdi önüne türlü türlü şeyler yapıyorum ama yemiyor siz nasıl sevdirdiniz kahvaltıyı akşam yemeklerini falan yiyor ama kahvaltıyı sevmiyor
Bahar_kuzey12 AlyaDuru_ve_Annesi ya aslında oda bizim yani yetişkin insanlar gibi belki kahvaltı yapmayı sevmiyor mesela ben şuan yapıyorum kahvaltımı 😂 Yani çocuğunuz belki sabahları iştahı olmuyordur
baykuskiz_ AlyaDuru_ve_Annesi ben oturtup normal kahvalti seklinde vermiyorum. Oyle yaparsam yemezler Kek yapiyorum dilimliyorum. Kek dedigimde ekmek gibi oluyor yani ekmek yerine evde yaptigim seyi yiyorlar. Pekmezle yapiyorum seviyorlar. sabahlari bir parca kek hafif suyla eziyorum icine muz pekmez atiyorum yumurta yapip karistiriyorum. Vereceksen domates falan da karistirip veriyorum. Ya da kek yerine yulafla yapiyorum. Veya pankek. Sabahlari bu sekilde karisimla hallettik yoksa tek tek mumkun degil yemiyorlar Yanina da kaşar cok seviyorlar aliyorlar ellerine kasari yiyip duruyorlar
AlyaDuru_ve_Annesi Bahar_kuzey12 belki de olabilir bilmiyorum ya 😁 ama yesin de vitamini alsın o da her şeyden