Gazmoms Nasıl uyguluyorsunuz kızlar Bir burun deliğinden sıkıp diğerinden cıkıyor mu ben işk dün kullanmaya basladım ama minik minik iki deliğe sıkıl bıraktık O bile işe yaradı ama tıkanıklık tekrarladı Yan yatırıp mı uyguluyorsunuz Nasıl ?🥲
Esraaa55 Gazmoms yan yatırıp sıkıyorum ama bı burnundan sıkınca dıer burnundan zaten cıkmıyor onu sıktıktan sonra aspiratörle çekmeniz lazım mavı olan sterimar günlük kullanım için turuncusu burnu tıkalı bebekler için uygun
Gazmoms Esraaa55 benimli mavi sıkınca da baya tazyikli geliyor o uüzden merak ettim serum fizyolojik hibi enjekte usulune mi benziyor diye Cok tesekkur ederim
Esraaa55 Gazmoms rica ederim canım 🌺 mavisi burnu günlük burnu nemlı tutmak ıcın kullanılıyor burun tıkanıklıgını cok acmıyor bn serum fızyolojıkle burnunu yıkıyorum aspiratörle cekıyorum burnu tıkalı oldugu zamanlarda normal zamanlarda ise sterimarı sıkıyorum burnu nemlı kalsın dıe
Esraaa55 Melikeuzun eczaneden serum fızyolojık alın serum seklınde olanlardan enjektorle burnunu yıkayın oyle daha ıyı oluyor
tektanem Melikeuzun hayır turuncu olanı hasta grip nezle tarzı tıkanıklıklarda kullanılıyo bende maviyi kullanıyorum oturur vaziyette iki burun deliğinede sıkıp siliyorum bu kadar farklı bir işlem uygulamıyorum
Melikeuzun tektanem benim bebek işte hasta hep 1 aydır bende turuncu olanı aldım şimdi tuuu yanlış mı yaptım
Melikeuzun tektanem dün bir bayanda söyledi bu ürünü açık mavi olanı dedi bugün alacaktım bakıyordum nettten senin yorumu gördüm turuncu olanı burun tıkanıklıgı açar diye hemen gittim trendyoldan onu buldum aldım inş şu bebeğimin burnu açılır ya 2 aydır yapmadınız kalmadı bebeğimin burnu açarsa bu turuncu ürün kahve ısmarlıycam sana :)
tektanem Melikeuzun hahahahha inşallah açılır o zaman 🥰🥰 serum fizyolojiyle enjektörle hiç denedinmı basınçla sıkınca birde bebeğin gripmi nasıl hasta birde kaç aylık hastaysa geceleri rahat uyuyamıyosa cold mix kullanablirsin
tektanem Melikeuzun şöyle söylim ikiside burun tıkanıklığı için mavide turuncuda ama mavi olan günlük kullanım için turuncu olan grip nezle gbi hastalıkların mukusun yoğun olduğu zamanlar kullanılıyo bende bebeğim doğduğundan beri burun temizleme işlemi yaptığım için spreydir odur budur çok araştırdım
Melikeuzun tektanem cold mix kullanıyorum evet ya Eskişehir’e gitmiştik orda üşüttü bugün tıkanıklıgı nezle hapşırma 1 ay kullanmadığımız kalmadı ama o burun hiç açılmadı şimdi istanbuldayız yine üşütmüş hapşırıyo burnu zaten tıkanık cold mix in yeşil olanı var bende mendile bir kaç damla koyup yatağın basına koyuyorum 2 gündür kullanıyorum bakalım belki o açar
tektanem Melikeuzun bizim hastayken baya işe yaramıştı birde nebilazatörünüz varsa onlada serum suyu koyup biraz buhar yapın açılır inşallah