Ynctlgtmn Merhaba arkadaşlar oglum 4ay 20 günlük inek sütü alerjisi teşhisi ile similac alimentum mama yazıldı bize ve diyete basladim mama+ meme seklinde besleniyoduk cunku bugun ilk defa mama verdim normalde biberonu görünce saldiran oglum zar zor 60 cc anca icti tadi gerçekten cok kötü bende baktim siz nasi icirdiniz yada icirebildiniz mi???
ruken2425 Ynctlgtmn pekmez kot icine ve kapagi hemen kapatma kokusu ciksin biraz pis kokuyorlar cunku
Dilaraa Ynctlgtmn pekmez koyabilirsiniz içine veya limon araması Vanilya araması bunlardan birini sever illa. Marketlerde limon aramo verici veya Vanilya aroma vericiler var bulun alın deneyin derim ben mamanın içine az miktarda koyun öyle yer
Gizemmyigit Ynctlgtmn ben de pekmzle başladım, sonradan kendi istemedi pekmezi. Artık sadece içiyor. Yavaş yavaş alışıyorlar
Mervea Ynctlgtmn pregomin as kullanıyordu oğlum pekmezle tatlandırıp verdim sonrasında sade içmeye başkadı 1.5ay kadardır biberonu kesinlikle istemiyor uykusunda veriyorum kitliyor ağzını
Ynctlgtmn ruken2425 Dilaraa Gizemmyigit Teşekkürler denicem pekmezi birde mama normal formul mamalara gore sanki nemli gibiydi yani ölçü kasiginda diger mamalara gore daha bi kalip gibi kaliyodu sizinde oyle mi yoksa bi bozukluk falan olmasin
Ynctlgtmn ruken2425 Dilaraa Gizemmyigit Teşekkürler denicem pekmezi birde mama normal formul mamalara gore sanki nemli gibiydi yani ölçü kasiginda diger mamalara gore daha bi kalip gibi kaliyodu sizinde oyle mi yoksa bi bozukluk falan olmasin