Arkadaşlar benim bebeğim 2.5 aylık ve ben geceleri biberon vermediğim sürece o kendi uyanıp istemiyor. Şöyleki en son gece beslenmesi 12de oluyor uyuyup sabaha karşı 7 gibi uyanıyor. Doktor ise bana o uyanmadığı sürece sen kaldırma dedi. Ama ben gelişiminin iyi olmasını istiyorum kilosu şuan 5600. Sizce gece beslemesi gündüz gibi olmalımı