Kızlar kızlarım 36. Hafta da 2300 2800 doğdu şimdi 2 aylıklar biri 4550 kg oldu diğer 5700 kg oldu. Meme artı mama devam ediyorum. Mama hipp kullanıyorum. Doktorum değişti yeni doktor çok kilolu bunlar falan dedi diyete soktu resmen. Kızlar zaten çok yemiyo ama yarıyo heralde anlamadım. Gözümün içine bakıyorlar emzik veriyorum moralim bozuldu 2 gündür. Sizce çok mu kendi bebeklerinize göre bi yorum yapar mısınız lütfen 🥺 bana çok normal geliyo çünkü