Snglt kabul etmeme gibi bir lüksleri yok dogumdan sonra 6 ay daha ücretsiz izin hakkın var ben almıştım. Süt izni de senin hakkın seni işten çıkarırlarsa bu yüzden işe iade davası acabilirsin ama iş yerleri genelde bu davadan korkuyor. Git tüm haklarını iste iş yerinden bana kalırsa bebeğine bak ama ekonomik şartlar maalesef.