Omurbebek 9 ay 15 gunluguz. Anne sutu aliyor kizim. 8 aylikken ek gidayi kabul etti. Ben de zorlamadim ama Siz cok yukleniyorsunuz kahvaltida bebeginize. Saydiklarinizi Ben de yesem aksama kadar acikmam 😄 Ben kucuk bir kase corba iciriyorum. Kendime yaptigim sahanda yumurtadan bi yemek kasigini gecmeyecek sekilde veriyorum. 1 tatli kasigindan Az cokelek, 2 cay kasigi pekmez.. sonra uyuyor . Oglen bir kucuk kase yogurt ve biraz ekmek ici ya da yaptigim kekden veriyorum. Ya da muz veya avokdonun ¼ I… Aksam da bizimle birlikte yine kucuk bir kase corba iciyor ve yine yogurtla birlikte..kizim 8.900 kg.