Bizimki 3 uyku yapıyor tabi saatlerce uyumuyo yarım saat uyur cok nadir sabahları 1 saat uyuyor, 2 saatte bi uyuyor gece de saat başı kalkıyor acaba 2 uykuya düşürsem düzene girermi? Emmek istiyo sürekli bide kaşık maması verip yatırsam işe yararmı ki?