Oğlum dun yürütecinde baya oynadı en son baktım baya zıplıyo terlemiş aldım hemen sanirim belini ağrıtmis uyutayim diye aldım emerken ağlamaya başladı sanki gazı var gibi sıkınıyo ama ağlaması farklı uykusuna Dalamadı yatırdım mi agliyo kucağımda durdu sadece ama uykuda zorladi bi şekilde uyudu sonra gece 4 çığlık çığlığa kalkti çok zor sakinleştirdik uyuyo simdi başına gelen var mı böyle napcamı şasırdim