Burcu1101 sakın popsuna uyarıyım da yok zeytin yag içirimde onları yapma ben ebeyim anne sütüyle besliyorsan 15 güne kadar normal sayılıyoe kabız 16. Gün kabul ediliyo normal yapamaması bebeklerin kaka sürekli yapmıyorlar benimde şuan 4,5 aylık oglum var oda yapmıyodu büyüdükçe normale döndü kafan rahat olsun