Gamzeu123 10 aylıktı deldirdik cumartesi günü 1 kulagını cok aşağıda deldi bende çıkardım hatta post actım benimde bebekken aşağıdan delmişler 2 hafta sonra gel kapanır bi daha deleriz dedi eczacı işaret ettiği yerden delmedi yani allahtan hemen çıkardım sanırım ama hareketli ise deldirin ben cok yere sordum delmedi ufak diye en son bi eczane buldum orası deldi suan biri küpeli diğeri boş duruyr kulak memesi cok yok