Tuuuba2222 1 yaşında bebeğime bugün kemik iliği testi yapılacak kızlar doktor imza almam gerek riskli işlem sonuçta dedi ben çok kötü oldum yaptıranlar söyleyebilir mi kolay mı işlem yoksa gerçekten riskli mi hastanedeyiz Şuan lütfen acil söyleyin 😢😢😢
Sherlockholmes Tuuuba2222 Bilmiyorum üstte kalsın. Bu testin yapılma amacı nedir? Ciddi bir problemi yoksa riskli testlere ben cesaret etmezdim
Zeyneppppce Tuuuba2222 bu yaştaki cocuga ne için bu test yapılıyor anlamadım. Üzülme canım benim Allah a emanet olsun yavrun içini ferah tut 🙏
Kbrbisi28 Tuuuba2222 doktor size bir evrak vermedimi onun icerisinde yazmasi gerekiyor yani ben bebegime cok sukur oyle birsey yaptirmadim ama kendim kanser tanisi koyuldugunda ilik almalari gerektiginde 15 yasindaydim aileme yazili bir evrak verdiler riskleri okuyun ona gore imzanizi atin isleme alalim demislerdi
Tuuuba2222 Nötrofil değeri düşüklüğü için yapılacak kızlar kısaca belirteyim . Sürekli 1000 altında değer bütün testler yapıldı en son bu kaldı