Buuycu Kızlar 6 ay 23 günlük olduk ek gıda tadımları yaptık şimdiye kadar ama kaşıkla yemeyi reddediyor ağzını açmıyor elimle uzattığımda ağzını açarak çok güzel yiyor bu arada üst 4 dişimiz çıktı tadım döneminde yaşayanınız oldumu kaşık reddi