Omerinannesii Merhaba arkadaşlar beş aylık bebeğim var ve son bir kaç gündür Boğaz’ı zorlanır gibi öksürüyor. Yarin doktora götüreceğim sizce bu aylarda normal mi der yoksa röntgen falan mi ister veya bebeklere röntgen çekilmesi doğru mu bebeği böyle olup hastaneye götürenler nelerle karşılaştılar aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻
[silindi] Omerinannesii Röntgen çekilmez,steteskop ile ciğerlerini dinler. Öksürük alt solunum yollarına inmiş mi diye kontrol eder.
Masalserin2019 Omerinannesii 3 gündür zoelanarak öksürük ve ishal var dün götürdüm kan ve kaka tahili yapıldı dün gecede birden ateslendi. Bgn sonuc olmaya gittik nezle olmus
SukranUras Omerinannesii tereyağı pekmez yap 👍🏻 ben çok faydasını gördüm şimdiye kadar. Öksürken ağlıyodu günde 2 defa veriyodum. Hastalığı iyileştirmiyo tabi doktora gitmen şart ama en azından boğazını yumuşak tutuyo ve ağlamıyo