Bebeğim üç buçuk aylık süt ve süt ürünleri, dana eti,yumurta alerjisi var.Kilo alımı azaldı küçüldü sanki yavrum diyet yapıyorum sütümün kalitesi de azaldi.Aptamil prosyneo kullaniyorum bebeğimin önce içiyordu simdi midesini bulandırıyor içmiyor kullanıp da memnun kaldığınız alerji maması var mı yedikten sonra toparlanan… uzun bi yolumuz var gelişimi geriden gelsin istemiyorum 🙏