alphan Merhaba kızlar ben 3 ay önce spinal sezeryan ile doğum yaptım yalnız bende ara ara iğnenin vurulduğu yerde ve midem de çok siddetli ağrı oluyor ve midem bulanıyor başına böyle birsey gelen var mı nasıl geçiyor
Kayranaz alphan canim.bende spinal oldum ama hicide bulantisi yasamadim. Ancak muthis sekilde sirt agrisi cekiyorum neredeyse her sabah
SukranUras alphan ben spinal olmadım ama denemişlerdi yani iğneyi batırtılar ama ilacı veremediler sonra genel anestezi olmuştum. Bebeğim 18 aylık ama hala ara ara çok yorulduğumda falan iğneyi batırdıkları bölgede ağrı oluyo bel ağrısı gibi
Deletedmom110 Kayranaz sonradan mı başladı? Kızım 4 aylık. Şimdiye kadar hiç yaşamıyodum ama 10 gündür falan feci ağrıyo. Ben eğil kalktan oldu falan diyorum ama bilemedim şimdi
elifzeze alphan mide bulantısı yaşamadım fakat sadece belimde bazen sızlamalar oluyordu ve birkaç ay içerisinde geçti
alphan Peki anneler nr yapıyorsunuz ağrının geçmesi için ben parol içmeden geçmiyor ve birde özellikle rüzgar da falan kalırsam da çok yapıyor
Kayranaz alphan ben icmiyorum cunku acikcasi dua etsem daha cabuk geciyor parol icmektense 😂😂hayatimda bu kadar ise yaramaz ilac gormedim 😂
semadefne0304 alphan benim 5 ay oldu dediklerini hala yasiyorum ozellikle bel hatta tum sirtim cok agiriyor bilseydim genel anestezi isterdim🤔
Yasemnakca alphan bende neredeyse 3 ay önce önce spinal anestezi ile sezeryan oldum. Ama hiçbir şikayetim yok çok şükür. 🤷
Duce28 alphan Bulantı hiç yaşamadim ancak kızim 10 aylık oldu sırt ve bel ağrım sanki her geçen gün artiyor 😔 Geceleri sağa sola dönmekten uyuyamıyorum 🙁
makinistanne alphan ben de 3.5 ay önce spinal sezeryan oldum belim ağrıyor ama Dr dediğine göre emzirmekten bel ağrıyormuş. Yanlış pozisyondan dolayı. Bazen emzirirken gerçekten pozisyonun yanlış olduğunu fark ediyorum ama bilemedim