Arkadaşlar benim bebeğim henüz 2.5 aylık ve geceleri ben beslemeğim sürece kalkmıyor doğduğundan beri bu böyle. Doktorumuz kendi kalkmadığı sürece sen kaldırma diyor uyuması için. Gece beslenmesini 12de yapıyor sabaha karşı 6-7ye kadar uyuyup istiyor. BeN öncesinde gece 4-5 gibi kalkıp mama veriyordum uyku arasında ama doktor gerek yok dedi. Siz gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz. Sizce verilmelimi yoksa doktorun dediği gibi bırakıp uyumalımı. Kilosu 5600