Zumra_Fatma benim bebeğim 14 günlük daha 3 günlükken mastit oldum mecburen sağarak veriyorum doğum yaptığım hastaneden eve her gün emzirme danışmanı hemşire geliyor. Philips avent biberon seti almıştım onu kullandırtmadı lansinoh yenidoğan biberonu aldırdı onunla veriyoruz, memeye en yakın biberonmuş. Aslında Önemli olan memeden uzaklaştırmamanız. Ben 5 dk sağım yapıp memeyi tutturuyorum emdikten sonra sağıma devam edip çıkan sütü biberonla veriyorum