EbrarKerem canim e devletten yapiliyor ama inan hic biseyin yoksa sana cikmaz genelde uzerine malu mülkü olanlara cikiyoe ben anlaniyorum bu sistemi. Gozumle sahit oldum ust komsum yanimsa başvurdu 3 evleri var ikisi kirada dukkanlari var kendi ustlerine arabasi var kamyonu motoru oo neleri yokki yani ve cikti şok oldum