ikbalkr Bir aylık kız yeğenime 6-9 astronot tulum aldım normal seyirde kilosu insallah bu kış giyebilir indirime gelince dayanamadım aldım 165 TL lcw 😁
minikordek ikbalkr çok uyguna almışsınız netten mi aldınız acaba link var mı nasıl bir şey? Link paylaşmak yasak mı bilmiyorum gerçi
Dondurmalikahve ikbalkr Boyunu kgsunu biliyor musunuz o da etkiler bunu iri bi bebekse olur bu sene rahat ama normal veya zayıf bı bebekse olmaz🙂
ikbalkr minikordek lc Waikiki uygulamasından aldım ben de indirim kovalıyordum. Bi anda o fiyatı görünce kacirmiyim dedim sepete atıp ara ara bakın indirime giriyor urunler
ikbalkr Dondurmalikahve benim oğlan olsamuhtemelen olmazdı çocuk doğduğu ay 3 aylık kıyafetleriyle başladık ilk ay 6 ikinci ay 8 3. Ay 9 buçuk kilo olmustu 😂 ama yeğenim tam ayıyla uyumlu masallah kullanabilir insallah
Lina11 ikbalkr lc den almadım ancak bende 2 aylık (6 kilo) bebeğim için 6-9 ay aldım. Kol ve bacağı kıvırma modelli ve şu an tam oluyor. Uzadıkça kıvrım yerleri açarak kullanmaya devam edeceğim
ikbalkr Lina11 iste aradığım yorum 👏🏻Teşekkür ederim uzun boylu benim yeğenim de kilosu çok yok ama boydan kaldırır olmadı kıvırsınlar kollarını ayaklarını 😅
Noname21 ikbalkr 2 aylik bebeğe 6 9 mont alınmaz ki😀 sıcakta tutmaz cok büyük olduğu icjn. Seneye de küçük olur . Indirimden alacağım diye paranı çöpe attin😀