merwee89 Kızlar merhaba dun aksam oglumun basımda bır şişlik farkettim uyuturken sabah daha belirgindi hemen doktora randevu aldı esım ama saat 3te..içim içimi yiyor sızce nedır varmı yaşayan 8 ay 25 günlük oglum
merwee89 Halimea bilmiyorum ki sivilce gibide ama ucu yok özelikle dokunuyorum tepki vermiyor acımıyor galıba.. hareketlerine bakıyorum sabahtan berı gayet normal ne gözünde kayma ne nesesınde kayıp gülücük atıp ordan oraya emekleyıp oyun oynuyor
Zeynep0808 merwee89 sinek ısırığı oradaki et yumuşak olduğu içim kabarma oluyor şuan daha iyi bizimki ucundan patladı 🙏🏻
Poyrazin_annesii Bişey ısırmış gibi duruyor. Hatta ucu bıle gözüküyo galıba ama sız yınede doktrA gıdın
merwee89 Poyrazin_annesii evet oyleymıs doktor da aynısını soyledı teşekkür ederim gıdene kadar ömrümden ömür gıttı