Eylullmomss Kızlar 6 haftalık hamileyim doktor kalp atışı olması lazım 1 hafta daha bekleyelim eğer kalp atışı olmazsa kürtaj yaparız dedi moralim çok bozuk
ilknur0403 Eylullmomss 6. Haftada başlar bazen bebiş çok küçük oluyor duyulmuyor 7. Haftada da atar kalbî birazcık bihter cikolata yiyin girmeden 5/10 dk önce bebisin enerjisi yükselsin 😊😊 içini ferah tut iyi düşün iyi olsun
Sadece_nil Eylullmomss 7. Haftada vajinal ultrasonla duyabilmistik, enerjinizi yüksek tutun canınızı sıkmayın inşallah duyacaksınız 🌸
Lina11 Eylullmomss moralini bozma daha çok küçük benim 6.hafta da ne gebelik kesesini görebildiler ne kalp atışını. 3 farklı ultrason cihazı sonrası vajinal ultrason ile tespit ettiler.
coktepkiliyim Benim doktorum 9.haftaya kadar duymayı bekleriz demişti,sizin doktorunuz hemen kürtaj kelimesini geçirebilmiş 🤦🏻♀️
O1Anne Eylullmomss banada aynısı söylenmişti stres yaptım bende 7 haftada kızımın kalp atışlarını duydum çok şükür hiç takma kafana
Duyulurum Eylullmomss biz de 6 haftalık duymadık. 10 gün sonra çağırdığında duyduk. Allah sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Egehnsmom Eylullmomss bekleyin biraz daha 7. Hafta da duyulabilir Başka bir doktora gidin hemen umutsuzluğa kapılmayın
EndlessLove_ Eylullmomss üzülme canım benim 8. Haftanın sonunda duyulmuştu. Ve beni 7. Haftada dış gebelik diye kürtaja alacaklardı. Son anda eşim başka hastane mi yok dedi izin vermedi. Gittik. Eğer herhangi bi ağrın sızın kanaman vs yoksa beklemeni tavsiye ederim. Benim geç döllenme olduğu için kese olsun kalp atışı olsun herşeyi çok geç oldu. Saolsunlar travma kaldı üstümde. Çok şükür ki kızım şuan bir buçuk yaşında.
alinaannee Eylullmomss çok hafif bir kalp atışı vardı bir hafta sonra bir daha bakalım demişti o haftalarda duyulmaması normal içini ferah tut dua et Allah ın izniyle bir şey olmaz inşallah ve doktor kürtaj dediyse dış gebelik kimyasal gebelik olabilir yani bir bebek orda olmamış olabilir
ilknur0403 Aysegul93 ayy musiat bir yerde inecek var😂😂😂😂 sabah sabah bu ne hal kız uykuduzluk espirisi olsa zaar😂😂
Melissamom Eylullmomss ablam su an hamile 7. Haftada duyamadilar doktor 9a kadar bekledi Ve 9.haftada duydu. Bazen gec duyulabiliyor icinizi ferah tutun hemen kurtaj demesi garip olmus. Isterseniz farkli bir doktora gorunun yine 1-2 hafta sonra
atlasrl Eylullmomss 7. haftada bana kalp atısı duyulmuyo bos gebelik kürtaj yapıcaz dedi. aynı gün baska bi doktora gittm kalp atısı duyuyorum ama cok az dedi umut vermek istemem yine de ümidi kesmeyelim dedi haftaya kadar bekledik ve duyuldu suan kucağımda 3 aylık cok sağlıklı cok sükür. lütfen acele karar vermeyin ve bir doktorun söylemine göre gitmeyin
Birberenannesi Eylullmomss ben 6 haftalıkken duymuştum ama 8 haftaya kadar bekleniyor diye biliyorum canım başka bi doktora git bence
Aysegul93 ilknur0403 ay evet valla bir gözüm kapalı ancak bu kadar oldu 😀 kırmak için demedim ya yanlış anlamayın lütfen